petek, 15. februar 2013

Internet


Google začenja upoštevati tudi tako imenovane socialne dejavnike, predvsem seveda svoj Google+. Denimo: če neki moj prijatelj na Google+ označi določeno povezavo podjetja, storitve ali znamke s plusom (gre za potrditev všečnosti vsebine, kot je gumb »všeč mi je« na Facebooku), se tej stranidvigne rang v mojem krogu. Google namreč predvideva, da če je nekaj všeč mojim prijateljem, bo to všeč tudi meni. Zato je vse skupaj postalo precej nepredvidljivo, saj se bo lahko neka stran pri različnih uporabnikih drugače pozicionirala. Bolj kot bo Google+ priljubljen, večje učinke bodo družabne povezave posameznika imele na njegove zadetke iskanja.
Potrebuješ veliko časa in energije, da prideš visoko, je pa tudi res, da ko enkrat zasedeš visoko pozicijo, jo veliko lažje in z manj truda ohranjaš. Kdorkoli ponuja »prvo mesto na Googlu«, ni resen. Največ kar lahko ponudiš, je tehnično brezhibna stran, vse drugo je stvar postopne in dolgotrajne strategije in veliko truda. Ker pa je Google organski iskalnik in se zato prilagaja spremembam, je nemogoče popolnoma natančno predvideti uvrstitev strani ali zagotoviti popoln uspeh.
Za spremljanje spletne strani in izboljšanje strategije optimizacije je nujno orodje Google Analytics, s katerim spremljamo statistiko obiska strani. Ta je brezplačen in si ga lahko vsak namesti. Mi pri svojem delu uporabljamo tudi druga, plačljiva orodja. S statistiko vidimo, koliko obiska ima stran po dnevih, koliko je enkratnih obiskovalcev, s katerih strani in družabnih omrežij pridejo obiskovalci na nekospletno stran, po katerih ključnih besedah jo iščejo. Vse to kaže tudi na uspešnost določenih oglaševalskih kampanj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar